Forum o OTS
Skrypt nie mój
Tworzymy w data/npc/scripts plik slodycze.lua i wpisujemy tam:
Spoiler:
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
-- OTServ event handling functions start
function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end
-- OTServ event handling functions end
local shopModule = ShopModule:new()
npcHandler:addModule(shopModule)
shopModule:addBuyableItem({'tort', 'torty'}, 6394, 100, 'tort')
shopModule:addBuyableItem({'piernik', 'pierniki'}, 6501, 100, 'piernik')
shopModule:addBuyableItem({'ciastko', 'ciastka'}, 2687, 100, 'ciastko')
shopModule:addBuyableItem({'lizak', 'lizaki'}, 2688, 100, 'lizak')
shopModule:addBuyableItem({'ciasto', 'ciasto'}, 6279, 100, 'ciasto')
shopModule:addBuyableItem({'lod', 'lod'}, 7377, 100, 'lod')
shopModule:addBuyableItem({'czekolada', 'czekolada'}, 6574, 100, 'czekolada')
shopModule:addBuyableItem({'cukierek', 'cukierki'}, 6569, 100, 'cukierek')
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
Następnie w data/npc tworzymy plik Andrzej Cukierek.xml i wpisujemy tam:
Spoiler:
<npc name="Andrzej Cukierniczak" script="data/npc/scripts/slodycze.lua" autowalk="25" floorchange="0" access="5" level="1" maglevel="1">
<health now="150" max="150"/>
<look type="141" head="10" body="10" legs="10" feet="5" addons="1"/>
<parameters>
<parameter key="message_greet" value="Siema |PLAYERNAME|. Sprzedaje slodycze ktore masz na tabliczce." />
<parameter key="message_needmoremoney" value="Nie masz tyle forsy." />
<parameter key="message_decline" value="Czy |TOTALCOST| to za duzo dla ciebie?" />
</parameters>
</npc>
I mamy npc sprzedajacego słodycze:)
Offline